آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

برگ اول زندگینامه ‍‍‍‍‍‍

1390/8/10 13:26
نویسنده : مامان ندا
375 بازدید
اشتراک گذاری

 

ای بهار من سلام

ای نگار من سلام


آتشی گرفته ام

 ای شرار من سلام


ای صدای من سلام

در خیالت به سر می برم 

ای تو یار من سلام

سلام عشق مامان از وقتی متوجه شدم تو در وجودمی سردرگمم باورم نمیشه .قلبخاله منا هم بود از خوشحالی جیغ میزد اخه نفسم تو اولین نوه هستی همه منتظرت بودن .بابا یی باورش نمیشد فردای همون روز رفتم سونو برای اطمینان ضربان قلبم بالا رفته بود  .اخخخخخخخ وقتی دکتر گفت جنین وجود داره  دوست داشتم فریاد بزنم  و بگم  منم مامان شدم

هنوز وجودتو حس نکردم  فکر بودنت بهم احساس ارامش میده  این حسم  قابل فهم نیست .

نازکم برای دیدنت روزشماری میکنمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

mahsa
10 اسفند 91 20:59
مامانی ندا خیلی عالی شده صورتی و خوشگل مامانی شده مثل یه آلبوم یا دفتر خاطرات باعث میشه لحظه های شیرین ثبت بشه و در ضمن آیناز کوچولوی ما وقتی بزرگ شد قدر این مامان مهربونو بیشتر بدونه واقعا حرف نداره