آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

جشن دندونی آیناز خانم

1392/2/27 7:54
نویسنده : مامان ندا
3,682 بازدید
اشتراک گذاری

 

خبر بدین، به نون،دون
آیناز در آورده دندون

 

آیناز خانم در تاریخ ١٣٩٢/02/١٦  ٤تا از دنوناش جوانه زد بخاطر اینکه هنوذ کامل در نیومده بودن جشنشو یه مقدار عقب تر گرفتیم.

 

مامان جونی یه جشن کوچولو و خانوادگی تو خونه مامان جون برات گرفتیم

 

خوبیش به اینه که تم دندونی و پخت و اجرا همشو خودم انجام دادم قلب

 

 

 

مامانی ١٣٩٢/٠٢/٢٦جشنتو گرفتیم

تم دندونی که خودم طراحی کردم

کارت دعوت

 

 

 

 

 

 تزینات روی دیوار


 

 

میز از نوع دندونی


 

دسر قلب شیشه ای

کیک دندونی

 

آش دندونی دسپخت مممممممممممممن

پاسیل دندونی

بالش دندونی

آیناز در حال خوردن پاسیل دندونی

مامان جون اگه بابا بلندت نمیکرد با تزیینات بازی نکنی گریه میکردی

ببین چقدر شادی

 

 

خیلی زود خسته شدی و گریه سر دادی و.... من هم مجبور شدم خوابت کنم

 

دفترچه  یادگاری

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم
30 اردیبهشت 92 11:07
سلام دوست عزیز وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری امیدوارم در تمام مراحل زندگیتون موفق باشی عزیزم خوشحال میشم اگه به من هم سر بزنید
مامان حسنا
7 خرداد 92 19:21
سلام طراحیت خیلی قشنگ بود انشااله همیشه شادی باشی
مامان ایدین
9 خرداد 92 21:37
سلام خیلی عالی بود گل کاشتی شما بهبهانی بودین اره ؟ مامان حسنا هم بهبهانیه ابجیمه

سلام عزیزم خوشبختم .بهبهانی هستم ولی ساکن اهوازم

مریم مامان ویانا
11 تیر 92 18:32
به به چه مامان باسلیقه ایی!!!با اجازه لینکتون میکنم

مرسی نظر لطفتونه.منم با افتخار لینکتون کردم

نازيلا
10 دی 92 11:33
سلام دوست عزيز وبلاگتون عالي بود دخمل خوشگلي هم دارين خدا نگهداره براتون
مامان ندا
پاسخ
ممنون از نگاه زیباتون