آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

این روزها من و دخملی

1392/4/10 16:32
نویسنده : مامان ندا
513 بازدید
اشتراک گذاری

 

 به یاد تو بودن حکایت قشنگی است

که میخواهم زمزمه تمام لحظه های زندگیم باشد

 

 

 

 

نفس مامان

میدونی این روزها سر و کله زدن با تو زیاد شده. اینقدر با تو بودن لذت داااااااااااااارههههههههههه .تمام طول روز دور و ورم میپلکی حرف که نمیتونی بزنی ولی منظورتو با صداهایی که از خودت در میاری و اشاره کردن میرسونی . اداها و حرکاتت دیوانم میکنه تند تند چهاردست وپا میای سمتم و خودتو میندازی بغلم و محکم فشار میدی اون لحظه دوست دارم بخورمتماچماچماچماچماچماچماچ.

 

 

موزیک که گوش میدی خودتو به سمت چپ و راست متمایل میکنی و دست راستتو میچرخونی و نی نای نای میکنی جیگری.

 

 

هر کاری بکنم کمکم میکنی (البته به نظر خودت کمک ولی در اصل کارمو دو کاره میکنی)نیشخند اگه چیزی رو زمین افتاده باشه بلند میکنی و سمت من میگیریش.

 

خیلی هم خرابکار شدی به همه چیز دست میزنی و کنجکاوی میکنی .یه چیزهایو یه جاهایی قایم میکنی که من وبابا باید ساعتها بگردیم تا پیداشون کنیم و یه چیزهاییو پیدا میکنی که ما فراموش کردیم که اونو داریم.عاشق بهم ریختن لباس های تازه تا شده هستیقلب.

بابا  بابا میکنی و دل بابایی برات ضعف میره . آیفون که زنگ میخوره بهت میگفتم بابا امد حالا هر وقت آیفون بخوره تو میگی با با بطور جدا و با لحن کودکانه و قشنگت .

 

نازکم ، قربونت برم جدیدا هر کاری بکنیم تکرار میکنی حرکاتت خیلی با نمک و تو دل برو شده و خیلی چیزهای دیگه که اگه بخوام بنویسم کلی میشه . من وبابا لحظات خیلی خیلی قشنگی با تو میگذرونیم و میدونم یه روزی دلمون برای این روزها خییییییییییییلی تنگ میشه.


 

 

... دخترم ای جانم...

دخترم ای شیرین تر از شهد عسل

دخترم صد شعر نو یکصد غزل

 دخترم زیباترین رنگین کمان

 آفتاب روشن این آسمان

دخترم یک عالمه مهر و وفا

 برترین پیمانه جود و سخا

دخترم گلدان گلهای بهار

دانه ی یاقوت زیبای بهار

دخترم بر درد بی درمان شفا

 یک ملک در ظاهری انسان نما

 دخترم الماس انگشتر نشین

شاهکاری نیست زیبا تر از این



 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مامان شايان و پرنيا
10 تیر 92 13:46
قربون دخمل چش سايه خوشگلم

مرسي ماماني مهربون

مسی خاله جونی از بازدیدتون

مامان بهراد
11 تیر 92 8:24
سلام سلام صد تا سلام به اين دخمللللللللللللللللللللللل خانم زيبا و نازنين حالت چطوره مياي باهم دوست بشيم خانم خوشگله اسم من بهراد صحرانورد.
راستي به وبلاگم بيا و به من رأي بده توي جشنواره آتليه سها جشن بهار 92 شركت كردم به راي شما نياز دارم. ممنونم راستي من شما رو لينك كردم.توي جشنواره نيني شكمو چرا شركت نميكني هنوز وقت هست شركت كن تا بهت راي بدم

سلام عزیزم حتما بهت رای میدم.راستش اصلا حوصله رای جمع کردن ندارم

مامان عرفان
12 تیر 92 10:32
سلام خوبي عزيزم دلم برات تنگ شده . چكار ميكني ؟ دعا كن امتحانم را خووب بدم . عكس هاي آيناز جان خيلي قشنگ شده . آفرين مامان مهربون با استعداد .[hrسلام خانمی مرسی .دل من هم تنگیده .مطمئنم خوب میدی

سلماز
12 تیر 92 18:28
سلام خانمی

قربونش چه دخملی نازی

همین که یه چیزایی رو یه جایی قایم میکنن و. نمیتونیم پیدا کنیم هم عالمی داره آیناز من هم وقتی کوچیک بود یکی از دسته کلیدای خونه رو که واسه آرش درست کرده بودم و قایم کرده هنوز پیداش نکردیم


سلام گلم دمشون گرم تو یه چیزی مهارت دارن







مهناز مامان ترلان کوچولو
13 تیر 92 10:11
عزیزم من از آشنایی با شما خیلللللللللللی خوشحال شدم و با افتخار لینکتون کردم آیناز جونم لنگه نداره

مرسی عزیزم نظر لطفته

سحر(آبجی محمد طاها)
13 تیر 92 12:38
سلام داداش من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده کدش 380ازتون ممنون می شم که بهم رای بدید داداش من برای برنده شدن به رای شماو تبلیغتون نیاز داره ازتون خیلی ممنون می شم که بهش رای بدید نمی دونم چه جوری جبران کنمشما می تونید به 3 نفر رای بدیدازتون واقعا ممنون می شم که کد داداشم توی پیامتون باشه.شماره پیامک:20008080200
مشاور تبلیغاتی (خورشید)
13 تیر 92 13:22
درود بر شما.. دوس داری وبلاگ شخصی داشته باشی ؟دوس داری وبلاگت زیبا باشه؟پس به وبلاگ پارسایی سر بزن و از نمونه های طراحی دایی دیدن کن ....منتظر حضور گرم شما هستیم.
بابای یسری جان
13 تیر 92 17:13
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مامان اروين
14 تیر 92 9:52
به منم سر بزنيد خوشحال ميشم

چشم حتما
مامان ایدین
14 تیر 92 16:38
به به چه عکسای خوشکلی
ناز نازی




مرجان مامان اران
15 تیر 92 3:07
سلام عزیزممم ممنون که به ما سر زدی
خدا ایناز جونو حفظ کنه
من لینکتون کردم ببخشید دیر اومدم

سلام گلم مرسی از لینک

نگار - مامان عرفان
15 تیر 92 8:40
عزيزم دلم واست تنگيده .

سلام عزیزم منم همینطور

مامان اروين
15 تیر 92 11:47
ابممم
ساج گل
15 تیر 92 15:01
سلام ماشالا به آیناز ناز نازیتون،نمک دارن،انشالا تا عمر دارین ذوق دخمرتونو بزنین وبا هم شاد باشین



اگه اجازه بدین بلینکمتون؟


خواهش میکنم.ادرس وبتونو بذارین که منهم به وب شما بیام


مامان بهراد
16 تیر 92 13:54
عزيزم ممنونم كه به ما سر زدين دخملي خيلي نازه اميدوارم هميشه شاد باشين.

خواهش میکنم عزیزم
مامان نازی
16 تیر 92 15:11
سلام عزیزم.خوبی؟نازگلت خوبه؟ شرمنده اصلا حواسم نبود که آن شدی.رفته بودم سراغ ایمیل.من باز شب که کیانا بخوابه آن میشم.
مامان شیدا و روشا
17 تیر 92 1:29
سلام وای چه فرشته کوچولو نازی
خدا حفظش کنه
خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنین

مرسی عزیزم .چشم حتما

نگار
17 تیر 92 9:05
خصوصصصصصصصصصصي عزيزم
مامان باربد
17 تیر 92 15:49
سلام مامی مهربون.آقا باربد ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشیم بهش رای بدید فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.باربد خوشحال میشه اینکارو واسش بکنید.عکسش هم تو وبلاگش هست دوست داشتید ببینید.ممنون
مامان پریسا
18 تیر 92 14:52
مامانی؟ متوجه شدم لینک ما رو اشتباهی وارد کردیداسمه یکی از صفحه های وبلاگمونه

مرسی از تذکرت درست کردم

مامان آبتین
30 تیر 92 0:16
شعر از کیه خاله ؟

چقدر زیبا!

مرسی خاله جون نظر لطفته