آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

یه اتفاق ناخوشایند

1392/4/29 13:12
نویسنده : مامان ندا
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر کوچولوی من ، تمام امید زندگی مامان و بابا. با امدنت به دنیای ما شادی آوردی .

نمیدونی چه احساس قشنگیه بودن تو در کنارمون .به لحظه لحظه زندگیمون رنگ امید بخشیدی  فرشته کوچولوی من.

 

 

 

 

 

دختر کوچولوی من ، تمام امید زندگی مامان و بابا با امدنت به دنیای ما شادی آوردی .

نمیدونی چه احساس قشنگیه بودن تو در کنارمون .به لحظه لحظه زندگیمون رنگ امید بخشیدی  فرشته کوچولوی من.

نمیتونم شاهد باشم شاهد این بی عدالتی روزگار.اینکه پرنسس کوچولوی ما جلوی چشمای ما ذره ذره آب بشه و نتونم کاری کنم.

دختر قشنگم از برج یک امسال که اون ویروس لعنتیو گرفتی تا الان که سه ماه از اون جریان میگذره تو فقط 100 گرم اضاف کردی .ملوسک مامان هر چی تلاش میکنم که غذا بخوری هیچ فایده نداره آخه نازنینم شیر من دیگه سیرت نمیکنه.

دکترت اعلام کرده که باید تلاش خودمو بکنم که به غذا بیوفتی اگه موفق نشدم باید از شیر بگیرمت . آخه مگه دلم میاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیتونم مادری نمیتونم...

البته یه سری آزمایش هست که باید ازت بگیرن .

این عکسهایی که در تاریخ هر ماهگردت گرفته بودم که گویای این حقیقته

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (21)

مسیحا
29 تیر 92 23:43
آخی بمیرم خوشکل خاله ، مسیحای منم با شروع غذا خوردنش مریض شد و نه تنها وزن زیاد نکرد بلکه 50 گرم هم کم کرد ف ولی شکر خدا تازه شروع کرده به غذا خوردن ، انشالا دخترمون هم دوباره به غذا میوفته و رشدش میاد سر جاش


انشالا خاله جونی

مامان آبتین
30 تیر 92 0:12
سلام

پرنسسمون چقدر خوشگل شده هزار ماشاالله!

دوستت دارم خاله جوووووووووووووووووون!

مرسی خاله جونی ماهم شمارو دوست داریم
مامان خونه
30 تیر 92 0:32
سلام
آخه بمیرم الهی
اون دفعه عکس دخترتونو که دیدم میخواستم بهت بگم چرا اینقدر دخترت لاغر شده
ایشاله که خوب میشه
دختر منم اگزما داره دلم
آب میشه وقتی بدتر میشه و همش این زخماش عفونت میکنه و خارش داره
ایشالله همه بچه ها هیچوقت مریض نشن که خیلی سخته

انشلا همه مریضها شفا بگیرن.خیلی سخته من که البومشو گذاشتم روبروم هی حرص میخورم

سمیرا
30 تیر 92 1:11
عزیزم نازی انشاا... زود زود خوب میشه دوباره تپلی میشه آیناز خالهراستی عکسا رو درست کردم

انشالا.اوکی میام پیشت

مامان پارسا
30 تیر 92 8:39
سام عزيزم ممنون كه به وبلاگ ني ني منم سر مي زني مرسي

خواهش میکنم عزیزم

مامان آرش و آیناز
30 تیر 92 10:38
سلام
آخی الهی قربون این دخملی ناااااااز
انشالله هرچی زودتر خوب میشه و مامانی عزیز هم ازاین نگرانی در میاد و با خبر خوب پیشمون میای


انشالا عزیزم

mamanebaran
30 تیر 92 11:45
الهی عزیزمممممممممممممممممم

قربون شکل ماهت بشم که انقده ناز بودی هزار ماشالله نازترم شدی ،
مامان مهربون نگران نباش انشالله که زوده زود اشتهاش باز میشه و کلی خوشحالت می کنه سعی کن استرس و نگرانی رو از خودت دور کنی چون تمام حسات روی آیناز نازنینم تاثیر میزاره توکلت به خدا باشه خانوم گل

انشالا.مرسسی عزیزم از راهنمایتون

سودابه
30 تیر 92 12:15
آیناز جونم سلام.این پیام یک مادر بزرگه که بدست شما میرسد لطفا خوب توجه کنید.قبل ازشرکت کردن نوه ام در مسابقه از همراهم به نی نی های دیگه رای دادم حالا نمی تونم به نوه خودم محمدمتین رای بدم.شما بهش رای میدین
کدش 683است که باید به شماره 20008080200ارسال بشه هر همراه یک رای محسوب می شودهستم.نکنه بزارین نوه اموای نه میدونم که رای میدین
در خونه مادر بزرگه به روی همه نی نی ها بازه پس قدم رنجه کنید.



چشم حتما مامان بزرگ

سودابه
30 تیر 92 12:16
آهای مامانی
حرفم بگیر با دو گوش
اسپند نشه فراموش
بگیر از لپش یک بوس
مراقب باش نشه لوس

مرسی از شعر زیباتون
مامان موژان جون
30 تیر 92 12:35
هزار ماشالله دختری چه جیگری شدی

مرسی خاله جون

مامان پریسا
30 تیر 92 15:26
ایشالله خوب میشه بهتر از قبل عزیزم.نگران نشو.

فقط دست به کار شو برای غذاهای خوشمزه که ایناز جون زود تپل مپل بشه.

انشالا عزیزم.
samib
30 تیر 92 17:38
انسان های خوب همچو انعکاس ماه در زلال برکه اند لمس شدنی نیستند ولی زیبایی بخش ظلمت شبند. samilove
مامان ساجده
30 تیر 92 23:21
عزيزم نگران نباش انشاالله زودتر خوب ميشه بچه ها تو ي مقطعي هم وزن گيريشون كم ميشه هم اشتهاشون بد ميشه الانم وقت دندون دراوردنه انشاالله كه به خاطر دندون باشه

خدا کنه اینطور باشه هر وقت بغلش میکنم داغون میشم

مادر آتیلا
30 تیر 92 23:42
چه نازه.....خداحفظش کنه.........

مرسی عزیزم

مامان ایدین
31 تیر 92 8:45
سلام مامانی اگه از شرایط ایدین بشنوی صد بار به خاطر اینازت خدا رو شکر میگی
ایدین وقتی 7 ماهه بود 8 کیلو بود و هنوز هم 7 کیلو هست الان که حدودا 8 ماه میگذره ....
میگم دکترت گقته باید از شیر بگیریش ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

الهییییییییییی .هنوز جواب ازماییش نیومده

مادر آتیلا
31 تیر 92 10:58
و ممنون از حضور شما عزیزم....

خواهش میکنم گلم

مامان محراب و مليكا
31 تیر 92 12:19
خاله قربونش بشه
دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . ممنون ميشم بعد از اينكه كد رو پيامك كردين بهم اطلاع بدين منظورم تو وبلاگشه

http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/



چشم حتما عزیزم

مامان کیاوش
31 تیر 92 19:57
سلام
از آشنایی با شما خوشحال شدم و وبلاگتون رو لینک کردم.

ممنون خانمی با افتخار لینک شدین


مامان موژان جون
1 مرداد 92 14:20
الهی عزیزم فکر نمیکردم ادامه داشته باشه انشالله خوب میشه عزیزم غصه نخور

مرسی انشالا
مامان محمدطاها
2 مرداد 92 1:14
مگه چه ویروسی بوده خانومی؟
پسملی منم فروردین به خاطر یه ویروس دوشب بستری شد
و خیلی لاغر شد
اونم خیلی بدغذاست
حالتو خیلی خوب میفهمم
مخصوصا امروز که عکسای قدیم پسملیو میدیدم
شربت اشتها اور ندادید؟

سلام عزیزم بردم دکتر جواب آزمایشاش نیومده هنوز داروئی تجویز نشده

مامان بهراد
20 مرداد 92 9:32
عزيزم خودت ناراحت نكن بلاخره خوب ميشه بچه‌ها يه وقتايي اصلاً ميلي به غذا نشون نميدن و همين باعث كاهش وزنشون ميشه كم كم و با تلاشهاي شما غذا ميخوره ببوسش ماشاا... ناز شده حتماً براش اسفند دود كن شايد نظر خورده باشه خرافاتي نيستم منظورم از نظر خوردن يه وقتايي خود پدر و مادرها يه ديد ديگه‌اي نسبت به بچه‌شون دارند حتماً اسفند براش دود كن

مرسی عزیزم از دلگرمیت