آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

تولد یک سالگی

1392/3/24 15:44
نویسنده : مامان ندا
954 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

مامان جونی

عزیز دل مامان پارسال همین موقع ساعت 6:10 صبح بدنیا اومدی باورم نمیشه یک سال گذشته باشه

 

بابا جون خیلی دوست داشت برات تولد مفصل بگیره ولی من مخالفت کردم و میخواستم یه تولد کوچیک خانوادگی بگیرم چون هم بدقلقی و  به من خیلی وابسته ای و هم اینکه کوچولویی و متوجه نمیشی یه مهمانی کوچیک تدارک دیدم.چند هفته ای در تدارک بودم خیلی استرس داشتم که کارهام با بد قلقی تو پیش نره خوشبختانه همه چیز روبراه شد.

اوایل جشن بهونه گرفتی و گریه میکردی کلی من ومهمانها برات شکلک در میوردیم که ساکت بشی.

یه مدتی به این صورت سپری شد تا اینکه بابا جون و بابا و دایی اومدن و تو هم حسابی شارج شدی و شروع کردی به رقصیدن  اصلا اون ایناز چند ساعت پیش نبودی

خداروشکر جشنت قشنگ و پر از شادی بود و به همه خوش گذشت و مهمتر اینکه کلی به شیرین کاریات خندیدیم .

سیر دلم ازت عکس گرفتم چند تا که مناسبن تو وبلاگت میذارم عشقم

تم تولدتو خودم طراحی کردم


 

برگه یادگاری

 

 

این عکس بهونه گیریت تو جشنه.نمیدونم چرا فقط یه لنگه جورابت از پات میوفتاد هر چی پات میکردم دوباره ....

ایناز غوطه ور در برف شادی

نفسم اینجا مشغول رقصی

من و دخملی و برش کیک


اینهم قسمت خوشمزه جشن

که شامل اسنک گوشت و قارچ،الویه مار،کشک بادمجان و دسر آکواریوم بود


عکسی که بعنوان یادگاری به مهمانها داده شد

عکس پرنسس در منولدین امروز نی نی وبلاگ

شب قشنگی بود جونم انشالا سالهای بعد که تو متوجه جشن بشی و برات جذابیت داشته باشه بهتر وبهتر  و مفصل تربرات برگزار کنیم این یه جشن معمولی و کوچیک بود

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان حسنا
24 خرداد 92 18:25
تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک عزیزم انشاله همیشه سلامت باشی


مرسییییییییییییییییی خاله جون
ندا مامان آیدا
25 خرداد 92 8:37
تولدت مبارک خوشگل خانوم.

مرسی خاله جون که به ما سر زدین

مامان پریسا
25 خرداد 92 13:09
واییییی تولد تولد


مبارک باشه عزیزم. ایشالله 120 ساله بشی عزیزم.

ممنون از لطفتون خاله جونی
مامان پریسا
25 خرداد 92 13:11
این هم هدیه ی ناقابل ما:

http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13528112358.gif




مرسی خاله جون از هدیه زیباتون

مامان پریسا
25 خرداد 92 13:11
راستی جاتون خیلی خالی بود کاش میشد بیایید

ممنون دوستان جای ما

مامان آبتین
25 خرداد 92 13:18
سلام عزیزم

تولدت مبارک ! الهی هزار ساله بشی
انشاالله شعر کارت دعوت تولد دوسالگیت رو خودم مینویسم

سلام خاله جون و مرسی. واقعا این افتخار نصیبمون میشه؟
مامان محمدطاها
25 خرداد 92 17:31
آفرین مامان هنرمند

مرسی از لطفتون خوشحالمون کردین به ما سر زدین
مامان ساجده
26 خرداد 92 15:38
تولدت مبارك خوشگل خانم
ماماني دست شما هم درد نكنه همه چيز عالي بود

ممنمون عزیزم به پای شما نمیرسه

مامان زهرا
27 خرداد 92 16:25
تولدت مبارک http://www.criticallayouts.com/images/rsgallery/original/happy-birthday-garfield-ag2.gif
مامان عرفان
29 خرداد 92 9:01
تولد تولد تولدت مبارك
تو خونه سبد سبد گلهاي سرخ و ميخك
آيناز جون دوستت دارم تولدت مبارك

یه دنیا ممنون از بازدیدتون لینک شدین

مامان پريسا خانوم
27 تیر 92 16:16
سلام توي پرسش و پاسخ به سوال يكي جواب دادين كه تم تولد دخترتون و خودتون طراحي كردين مي خواستم بدونم چجوري؟ من مي خوام تم باب اسفنجي باشه و خودمم مي خوام طراحي كنم مي خواستم راهنماييم كنيد . ميشه تو وبلاگ خودم جوابمو بدين.
ممنون

چشم عزیزم
مامان محمدطاها
9 مهر 92 21:17