آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

اولین تجربه بالا رفتن

1392/3/28 14:37
نویسنده : مامان ندا
473 بازدید
اشتراک گذاری

 

جیییییییییییگر مامان

به خاطر شیطنت های شما که روز به روز بیشتر هم میشه تمام وسایل تزئینی و وسایلی که ممکنه به تو آسیب بزنه رو از خونه جمع کردم ولی باز هم با این وجود دسته گل آب میدی.

دیروز طبق معمول همیشگی کنار مبل ایستاده بودی بازی میکردی مرتب اسباب بازیهاتو مینداختی زمین و خم میشدی بر میداشتی سرت به کارت گرم بود و من فیلم تماشا میکردم  متوجه ات شدم دیدم  

 

چند دفعه دیده بودمت پاتو میکشی بالا که بتونی از میز و مبل بالا بری ولی نمیتونستی  بلاخره موفق شدی 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

مامان ساجده
28 خرداد 92 19:23



مسی خاله جون
مامان حسنا
28 خرداد 92 21:06
ماشااله عزیزم


مرسی خاله جون که به ما سر میزنی
مامان عرفان
29 خرداد 92 9:07
الهي الهي
مامان آيناز حتما براش اسپند دود كنيد . ماشالا خيلي نازه


مرسی عزیزم از لطفت
مسيحا
29 خرداد 92 9:24
ممنون كه به من سر زدين بگين با چه عنواني با افتخار لينكتون كنم

مرسی لطفا بنام پرنسس

مامان عرفان
29 خرداد 92 10:23
حالا ماماني صبر كن ببين چه كارها كه نخواهم كرد . حالا كجاش را ديدي؟

واقعا گفتی هنوز اول راهم
مامان عرفان
29 خرداد 92 10:27
ببخشيد كه من به اسم آيناز جون لينك كردم الان ميرم و عوضش ميكنم به پرنسس


فرقی نداره گلم






مامان عرفان
29 خرداد 92 11:30
ممنونم مهربونم .

خواهش میکنم

مامان پریسا
29 خرداد 92 16:34
باید از همه چیز سر دربیارن و به همه جا سرک بکشن

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی گفتی

مامان نوژاجونی
30 خرداد 92 0:49
عزیزم هزار ماشاله چه دختر ناناز و شیطونی دارید.مرسی که بما سرزدید با فتخار لینکتون می کنم به امید دوستیهای محکمتر

مرسی.انشالا

نگار
30 خرداد 92 9:07
به نظرسنجي دعوتي عزيزم


ممنونم نگار جون
نگار
30 خرداد 92 10:14
عزيزم اين موفقيت بالا رفتن را بهت تبريگ ميگم خاله . ايشالا موفقيتهاي بعديت

مرسی خاله جونم

زهرامامانه ایلیا جون
19 تیر 92 2:46
عزیزم ای شیطونک
میام میخورمت هااااا

مرسی خاله جونی که بهمون سر زدین