آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

نظر سنجی وبلاگی

1392/3/30 10:38
نویسنده : مامان ندا
439 بازدید
اشتراک گذاری

 

پرنسسم

اولین بار مسابقه وبلاگی رو تو وب متین جون دیدم خیلی خوشم اومد دوست داشتم شرکت کنم .مامان ساجده طبق روال وبلاگی باید 3 نفر از دوستاشو دعوت میکرد دوست داشتم بهش بگم منم دعوت کن

که دوست عزیزم مامان عرفان مارو به این نظر سنجی دعوت کرد ازش تشکر میکنم

اگه ماهی از سال بودم :خرداد چون تولد من و دخملیم تو این ماهه

اگه روزی از هفته بودم  :جمعه چون تفریح توش زیادهنیشخند

اگه عددبودم :معلومه دیگه 20 خنده

اگه نوشیدنی بودم  : آب انار

اگه ثواب بودم : کمک به ایتام

اگه درخت بودم  : درخت نخل

اگه میوه بودم : هلوووووووووووووچشمک

اگه گل بودم  : محمدی

اگه اب وهوابودم: سرد و برفی  

اگه رنگ بودم : بنفش قلب

اگه پرنده بودم  : گنجشکک اشی مشیزبان

اگه صدابودم : صدای آبشار

اگه فعل بودم: فعل حال

اگه سازبودم   : ویالون

اگه عضویی از بدن بودم : لب

اگه بخشی از طبیعت بودم  :جنگل و دریا با هم

اگه یه حس بودم   : همین حس مادرانه

منم سه تا از دوستان رو به این نظر سنجی دعوت میکنم


 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (23)

نگار
30 خرداد 92 10:50
خوشحالم كه تو هم خردادي هستي . منم خردادي هستم . 11 خرداد . تو چه روزي عزيزم ؟

من 1 خرداد و آیناز 23 خرداد .تولدت که گذشت ولی باز هم مبارک
نگار
30 خرداد 92 10:51
الهي كه هميشه خوش باشي و همه جمعه ها ت به تفريح و شادي باشه .

ممنونم گلم

نگار
30 خرداد 92 10:52
تو هم مثل خودم بيست بيستي عزيزم

اعتماد به نفس دیگه

نگار
30 خرداد 92 10:55
عزيزم درخت هلو باش كه خودت هم هلويي . آخه درخت نخل مگه هلو ميده ؟؟؟


نگو به کسی

نگار
30 خرداد 92 10:56
آخر اعتماد به نفسيم ما مگه نه عزيزم ؟؟؟

نباشیم چه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگار
30 خرداد 92 10:57
اي ناقلا. دوست داري لب باشي كه همه را ماچ كني يا ماچ ات كنن؟
نگار
30 خرداد 92 11:00
تولد شما هم مبارك عزيزم . امسال كه گذشت ايشالا سال بعد خودم اولين كسي هستم كه يهتان تبريك ميگم . البته اگه اين همراه اول اجازه بده بايد يك جوري اين همراه اول را سرگرمش كنم كه من قبل از اون بهت پيام تبريك بدم .

من باید برم شوشو امد فعلا بای گلم


نگار
30 خرداد 92 11:02
جنگل و دريا را تو برداشتي صحرا و كوه و بيابون هم موند واسه من ديگه .

اینیییییییییییم ما

نگار
30 خرداد 92 11:03
اگه گنجشگك اشي مشي شدي ترجيحا بيا روي بوم ما بشين

ا ی به چششششششششششم
نگار
30 خرداد 92 11:06
انصافا حس خيلي عاليه اين حس مادرانه .

گرچه بعضی اوقات خیلی خسته میشم ولی این حسو با هیچ چیزی تو دنیا عوض نمیکنم

مامان حسنا
30 خرداد 92 11:07
ممنون از دعوتون

خواهش میکنم عزیزم

نگار
30 خرداد 92 11:08
باي گلم باشه .تا فردا



ارلا
31 خرداد 92 12:47
سلام
وب نازی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی اصلا باعث افتخاره با شما بیشتر اشنا بشم

چشم حتما عزیزم

نگار
1 تیر 92 8:13
خوشحالم عزيزم كه شما هم شاد شديد . اين پسمل من كارهاي خنده دار زياد ميكنه .


عزیز دلمه. الان چند سالشه؟
سمیرا
1 تیر 92 14:30
مسابقه باحالیه جوابای شمام باحالتر

مرسی عزیزم نظر لطفتونه

مامان فاطمه و ترنم کوچولو
1 تیر 92 19:29
واااااااااااای ایناز جون چقدر نازی چقدر اسمت بهت میاد خاله
خدا حفظت کن نفس

مرسی خاله جونی

مامان فاطمه و ترنم کوچولو
1 تیر 92 19:31
عزیزم من لینکتون کردم شما هم اگه دوست داشتید لینکمون کنید

چشم با افتخار لینک شدین

مرجان مامان اران
1 تیر 92 21:51
قربونت عزیزمممم که به ما سر زدی لینک شدین با افتخارررر




نگار
2 تیر 92 10:39
الان عرفان 8 سالشه . كلاس دوم را تموم كرده و ايشالا امسال ميره سوم .

انشالا دانشجویش و دامادیش

نگار
2 تیر 92 10:42
گلم از اينكه دعوتم را قبوليدي و شركت كردي خيلي مممممممممنـــــــــــــــــونم

خواهش .ممنون از تو که دعوتم کردی

نگار
2 تیر 92 13:42
مرسي گلم . ايشالا موفقيتهاي آيناز جون

انشالا

مامان محمدطاها
2 تیر 92 15:44
مامی عسل دختر
16 تیر 92 15:38
وای سلام چه بازدیدی دارید مامان ایناز دخملی هسستم بازم بیادسربزنیدخونوادگی بیایید

چشم حتما عزیزم