آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

کمک کردن آیناز

1392/5/1 21:07
نویسنده : مامان ندا
1,024 بازدید
اشتراک گذاری

 

دختر نازم از بودن تو در کنارمون 13 ماه میگذره .13 ماه که حس قشنگ مادر بودنو حس میکنم و این زیباترین و قشنگ ترین هدیه خداست. خیییییییییییییییلی دوست دارم هدیه ملوس و ناز مامان...

الان که 13 ماه از بودنت در کنارمون میگذره کم کم  داری یاد میگیری که کمک کنی.اگه یه تیکه آشغال روی زمین ببینی اونو سمت من میگیری و صدا میزنی که ازت بگیرم.
بهت میگم مامان موبایلم کو با چشمای قشنگت دور خونه رو با کنجکاوی میگردی وقتی دیدیش میری سمتش میاری ودستتو سمت من دراز میکنی.

وقتی دارم گرد گیری میکنم دستمال منو میخوای بهت یه دستمال میدم ، هر کاری من میکنم تو هم انجام میدی.

تو آشپزخونه موقع غذا پختن هر کاری میکنم گریه سر میدی که تو هم میخوای  همون کارو انجام بدی.

آخه نازنینم چقدر تو ماهی تمام حرکاتت تمام صداهایی که در میاری با نمک و لذت بخشه روز به روز شیرین تر میشی و هروز خدای خودمو بابت اینکه یه دختر شیرین و خوردنی بهم هدیه داده شکر میکنم .

از تمام دار دنیا ، تنها یک چیز دارم : دوستت !

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مامان محمدطاها
2 مرداد 92 1:08
اتفاقا امروز داشتم عکسای سیزده ماهگی پسملی رو میدیدم
خیلی قدر بدونید چشم به هم بزنید گذشته

خدا کنه ولی من که پیر میشم تا بگذره
مامان محمدطاها
2 مرداد 92 1:09
خصوصی پلیز
مامان خونه
2 مرداد 92 10:49
سلام
فدای این دختر که دوست داره تو کار خونه به مامانش کمک کنه
دخترا همشون این خصوصیاتو دارن دلشون میخواد پا به پای مادرشون کار خونه انجام بدن

خدا نکنه خاله جونی.این خصلتشون به نفع ما مادراس

مامان خونه
2 مرداد 92 10:56
ممنون از رمز
بعضی وقتا مادرا عصبانی میشن و سر بچه هاشون داد میزنن اما بعد حسابی پشیمون میشن من خودم که یه وقتایی سجاد و چنان میزنمش که نگووووو اما بعدش میشینم زار زار گریه میکنم
ناراحت وزنش هم نباش
سعی کن غذا خورش کنی هر غذایی که بیشتر دوست داره براش درست کنی...درست میشه ایشالله
بچه ها تو طی بزرگ شدن که یه جور نمیمونن یا وزنشون میره بالا یه وقتایی لاغر میشن...یه وقتایی بخاطر فصل گرما بچه زیاد دلش نمیخواد چیزی بخوره ..غصه نخور عزیزم


ممنون مامانی حرفات واقعان ارومم کرد

مامان موژان جون
2 مرداد 92 12:17
الهی عزیم چه کمکی به مامانش میکنه

مرسی که بهمون سر میزنید

مامان ساجده
2 مرداد 92 15:08

به دخملي كه به مامانش كمك ميكنه
عزيزم خصوصي

مرسی خاله جون

مامانِ عسل
2 مرداد 92 16:18
تا خدا هست و خدايي مي کند، مجتبي مشکل گشايي مي کند ومیلاد کریم سبزپوش آل فاطمه، تنهاترین سردار لشکر حیدر و غریب شهر پیامبر تهنیت باد
مامان آرش و آیناز
3 مرداد 92 2:04
سلام خانمی
خوبی عزیزم
بازم ممنون از هدیه ای که بابت تولد ایناز دادی
واقعا خوشحالم کردی
الهی قربون این دخملی گل بشمممممممم
که به مامانش کمک میکنه
از طرف من ببوسش

خواهش میکنم کاری نبود

مامان آبتین
3 مرداد 92 13:49
سلام پرنسس

منم دوستت دارم!

مرسی خاله جونی ما هم دوست داریم!



مامان دوفرشته
3 مرداد 92 15:42
آفرین به دخملی که به مامانش کمک میکنه

مرسی خاله جونی

مامان ایدین
4 مرداد 92 10:15
°°°°°°°°°°°°|/
°°°°°°°°°°°°|_/
°°°°°°°°°°°°|__/
°°°°°°°°°°°°|___/
°°°°°°°°°°°°|____/°
°°°°°°°°°°°°|_____/°
°°°°°°°°°°°°|______/°
°°°°°°______|_________________
~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~
~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##



حتمان مررررررررررررررررررسی از وسیله
زهرا
4 مرداد 92 16:37
فدای دخترخوشکل ونازکه به مامانش کمک میکنه
روژان هم تواین سن خیلی کمک میکردولی حالاکه نزدیک 2سالشه دیگه ازمن میخوادکاراشوانجام بدم
دوست خوبم ممنونم که همیشه بهم سرمیزنی وکامنت میزاری وشرمنده که تواین مدت کم بهتون سرزدم

خواهش میکنم دوست جونی موقعیتتو درک میکنم عزیزم

]

فرناز مادر آتیلا
4 مرداد 92 22:56
جانم ....واسه خودش خانومی داره میشه.....

اره خاله جون دخترم خانم شدههههههههههه

مامان عرفان
5 مرداد 92 11:03
سلام عزيزم . دلم برات خيلي تنگ شده بود . ببين يك هفته نبودم ماشالا آيناز چه چيزها كه ياد نگرفته . خوش به حالت عزيزم كه دختر داري . منم دلم مي خواست دختر داشته باشم اما خواست خدا اين بود . آفرين آيناز جون كه اينقدر به مامان كمك مي كني .
مامان عرفان
5 مرداد 92 11:36
عزيز دلم امروز كه بعد از چند روز غيبت آمدم سرم خيلي شلوغه و در ميان كارهام سعي ميكنم پستها را تاييد كنم . عزيزم كمي قبل سرم خيلي شلوغ تر شد فاصله افتاد آخه بيشتر از سي تا پست داشتم كه بايد تاييدشون ميكردم . عزيزم تو تاج سر من هستي . تو عزيز دلمي . ببخش اگه دير شد. در ضمن عززززززززيزم فقط يك پست بود . دوسسسسسسسسسسسسستت دارم
خـآطرات من
5 مرداد 92 22:16
سلام مامن ایناز
یه دخمل ناسی داری
خوشحال میشم به منم سر بزنی
منم 2تا دختر دارم
امیدوارم حالتون خوب باشه
تبادل لینک کنیم؟
منتظرتم عزیزم

چشم حتمان عزیزم

سلماز
6 مرداد 92 2:46
بپاس خوبیهایت هربار که از ذهنم میگذری
لبخند پرمهر خدا را برایت آرزو میکنم

مرسی دوست خوبم

mamanebaran
6 مرداد 92 13:58
ك دانه ز تسبيح نماز سحرت را

يك بار به نام من محتاج بينداز...



"التماس دعا"


محتاجیم به دعا



mamanebaran
6 مرداد 92 13:59
ای جانمممممممممممممممممم به این دخمره ناز و دوست داشتنی

فدات بشم عروسکممممممممممممم با این کارای خوشگلت

ممنون خاله جونی

مامان آرمان
6 مرداد 92 15:11
سلام عزیزم خوبی ببخش دیر به وبلاگم سر زدم باشه تبادل لینک کنیم منم خوشحال میشم یه مامان و نی نی اهوازی پیدا کردممم

خواهش میکنم گلم با افتخار لینک شدین

خـآطرات من
6 مرداد 92 15:53
شمـآ هم لینک شدی گلم

ممنون گلم

خـآطرات من
6 مرداد 92 18:26
سلام اپـــم عزیزم
مامان ایدین
7 مرداد 92 11:17
اینازی خاله نکنه تو هم مثل ایدین اشپز بشی ایدین جارو هم میکنه گرد گیری هم میکنه





ماشالا به تو


مامانی چرا تو لینک دوستات جلو اسم ایدین من جون نزاشتی


مامانی لطف کن رمز به من هم بده


و از این همشهری ها اونایی که بهبهانی هستن به من معرفی کن مرسی گلم



مگر این کوچولوها کمکمون کنن


شرمنده الان میذارم


کسیو از بهبهان نمیشناسم جز شما













نگار
7 مرداد 92 11:57
سلام عزيزم خوبي ؟

مرسی عزیز دلم خوبم

مامان محمدطاها
7 مرداد 92 16:11
کماکان رمز قبلیه ها

اوکی عزیزم .پاکش کردم



زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
7 مرداد 92 19:05
سلام عزیزم خوبی ممنونم که بهم سر زدی

ایلیا تا میتونست شیطونی کرد و اب بازی حالا هی چپ میره میگه دریا راست میره میگه دریا


دیگه وقتشه اونجا ویلا بخری مامانی[






سمیرا
8 مرداد 92 14:48
ای جانم عزیزم
خدا حفظش کنه واستون


مرسی عزیز دلم

مامان دوفرشته
8 مرداد 92 23:12
سلام عزیزم
همشهری چطوری ؟؟؟؟؟؟؟
اگه باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن

سلام گلم .چرا که نه؟؟؟؟باعث افتخارمه عزیزم
با افتخار لینک شدی


مرضیه مامان آنیتا
9 مرداد 92 8:39
سلام عزیزم.از آشنایی با همشهری خوبی مثل شما خوشحالم.عزیزم لینک شدید .امیدوارم دخملی ها مون هم با هم دوست های خوبی در آینده باشن.بوس واسه آیناز خوشگل وناز

مرسی عزیزم شما هم لینک شدین


مامان مریم
10 مرداد 92 16:34
13 ماهگیت مبارک عروسک قشنگم...الهی که همیشه کمک و همدم مامانت باشی



مرسی خاله جونی


مامان فاطمه کوچولو
13 مرداد 92 20:03
سلام مامان خانم
ممنونم از راهنمایی خوبتون
خیلی گلید. کوچولوی نازتون را جای من ببسوید

خواهش میکنم عزیزم.مرسی از حضورتون