آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

عشق من وتو

1392/5/9 14:18
نویسنده : مامان ندا
999 بازدید
اشتراک گذاری

 

اخه چرا من اینقدر دوست دارم؟جیگرم... نفسم ... عمرم ... همه کسم !!! وقتی خوابی دورت میچرخم و چپ و راست بوست میکنم ، سر تا پاتو غرق بوسه میکنمت ،  دلم برات تنگ میشه و میخوام بیدارت کنم ولی دلم نمیاد .

همیشه  همه گفته بودن که دختر همدم و هم راز مادرشه و اینو وقتی فهمیدم که تو رو دارم نازنینم ، وقتایی که دلم میگیره ، وقتایی که خیلی خوشحالم ،وقتایی که تنهام  فقط تو هستی و چشمای قشنگت ،  کنارمی و  با چشمای قشنگ و مهربونت نگاهم میکنی و من خدایم رو شکر میکنم...

جان مادر هیچوقت این نگاهت از من دریغ نکن تنها هستی من

 

این روزها هوای اهواز شدید گرمه...بخاطر گرمای هوا نمیتونم ببرمت بیرون از اونجایی که تو ددری هستی واقعا باید منو ببخشی که نمیشه جونم . در عوض تو خونه کلی با اسباب بازیهات(که سریع دلتو میزنن زبان)بازی میکنی ...کلی من و تو بازی میکنیم... میدوم سمتت و تو با ذوق و جیغ فرار میکنی...برات موزیک میذارم و تو میرقصی  قرتی خانم ! همیشه بعد از بازی از شدت ذوق محکم بغلت میکنم وفشارت میدم ...تو هم یاد گرفتی ! لابه لای بازیت بی دلیل و یهو میای سمتم و بغلم میکنی و دندوناتو محکم به هم فشار میدی. قلب

دستامو باز میکنم و میگم بدو بغلم ، با ذوق و عجله میدوی و محکم بغلم میکنی .

دستتو نشونم میدی و میگی اووووو   اوووو  ( یعنی اوف ) صورت قشنگتو یه جور خاصی میکنی که یعنی  درد داری منم دستتو بوس میکنم و تو میخندی

تو به من خندیدی٬ دل من محو تو شد در پی خنده تو خندیدم٬
بی خبر از فردا.
غرق بازی بودی٬ و بدنبال پر شاپرکها می رفتی٬ و به دنبال تو٬ من.
هر دو سرگرم شدیم.
شاد از شادی ایام و پر از خنده شدیم
و در آن بازی گرگم به هوا
عهد بستیم که با هم باشیم.

اینه زندگی ، در چشم تو غرق شدن... در خنده تو گم شدن...در بازی تو شریک شدن...در گریه تو سهیم شدن . من سزاوار کدوم عملم که تو ارمغان زندگیمی . شیرین تر از عسل ممنون که خلاء زندگیمو پر کردی ، به زندگیم معنا دادی و همه زندگیم شدی


 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان محمدطاها
9 مرداد 92 15:46
ماشاالله چه لباس خوشملی داری خاله
چقدر بهت میاد

نظر لطفته خاله جونی

مامان محمدطاها
9 مرداد 92 15:47
فرستادم خصوصی

مرسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسی
مسیحا
9 مرداد 92 16:22
چه عشق زیبایی چه دخمل زیبا تری

ممنونم خاله جونی

مهناز مامان ترلان کوچولو
9 مرداد 92 17:02
سلام عزیزم خدا دختر خوشگلتون رو واستون حفظش کنه خیلی با هوشه که تو این سن این همه چیز بلده که بدوه سمتتون دستش رو نشون بده جونم... راستی چون تولد ترلان نزدیکه عکسای تولد نی نی جون رو دوباره دیدم شما خیلی با سلیقه هستین خوش به حال آیناز که همچین مامانی داره

نظر لطفته خانمی


مامان دوفرشته
9 مرداد 92 20:50
واقعادخترداشتن نعمت بزرگیه
راست میگی به خدااینقدرهواگرمه که نمیشه ازخونه رفت بیرون.
ببوس این جیگرمنو
شماهم لینک شدی گلم.

مرسی دوست خوبم

مامان موژان جون
10 مرداد 92 12:17
فدای این دخملی ناناز وای وقتی بچه ها خوابن مثل یه فرشته هستن و دوست داری بیدارشون کنی

مرسی خاله جونی.من که گاهی وقتا بیدارش میکنم اما زود پشیمون میشم
مامان مریم
10 مرداد 92 16:36
بوس برای خوشگلم...شعر خیلی قشنگی بود...راستی منم رمز میخوام

مرسی نظر لطفتونه به پای شما نمیرسه


مامان ایدین
10 مرداد 92 20:48
شیرین خانمی
مامان خونه
10 مرداد 92 23:45
چه با احساس نوشتی
واقعا دختر همدم مادرشه
ولی من هیچوقت همدم خوبی برای مادرم نبودم چون زود تنهاش گذاشتم و اومدم یه شهر دیگه با اینکه مادرم دلش پر میکشه برای دیدنم و من هم همینطور ولی زمانه برای من اینجوری خواسته
همش میگم من دلم نمیاد دخترمو یه لحظه نبنمش و همین موقع است که مادرمو درک میکنم که چه انتظاری میکشه برای دیدن من
ایشالله هیچ مادر و فرزندی از هم دور نباشه

الهی واقعان دوری مادر و دختر خیلی سخته.انشالا همه غریبها به دیارشون برگردن

مرضیه مامان آنیتا
11 مرداد 92 16:43
سلام عزیزم،چه قدر با احساس قشنگی نوشتی ،واقعا از شعری که نوشتی لذت بردم .بازی با بچه ها از قشنگ ترین بخشهای مامان شدنه البته بعضی وقتها دیگه دلشون نمی خواد بازی تموم شه و مامان کار داره و ....اونوقت هوا یکم ابری می شه

مرسی گلم.دقیفان همینطوره که گفتین


فرناز مادر آتیلا
11 مرداد 92 17:00
سلام گلم ......وای خدا چه لباس خوششگلی و چه موهای نازی .....بوسش کن جیگرووووووووووووودر ضمن نوشته خیلی قشنگی هم بود پر از احساس زیبای مادرانه......

مرسی خاله جونی نظر لطفته
مامان آرش و آیناز
11 مرداد 92 18:26
سلام
واقعا دختر داشتن نعمت بزرگیه که نصیب هر کسی نمیشه
دختر همدم و غم خوار مادر
بوووووووس عسل خاله
عزیزم خوشتیپ خانمی

اره واقعان .نظر لطفته عزیزم


مرجان مامان اران
12 مرداد 92 3:59
ایشالا همیشه شاد باشی و دختر خوشگلتو خدا حفظ کنه عزیزمممم
ببخشید چند وقت نبودم دیر اومدم پیشتون

مرسی خاله جونی .خوش امدین

مامان کیاوش
12 مرداد 92 14:19
نازی آیناز خوشگلم.


❤مامان رامیلا کوچولو❤
12 مرداد 92 15:56
سلام مرسی از حضورتون ، آیناز جون به جای من ببوسید .

خواهش میکنم عزیزم

مامان محمدطاها
12 مرداد 92 16:00


مرسی از حضورت


سمیرا
12 مرداد 92 22:37
مامانی مهربون حق داری اینقدر عاشق دخملی باشه با این موهای آبشاری نازش دندونای موش موشی با نمکش، جیگر خاله

مرسی خاله جونی نظر لطفته عزیزم


مامان مریم
13 مرداد 92 11:46
عزیزم همین که داری بخاطر رفتاری که کردی اشک میریزی نشون از عشق بی حدت داره..مطمئن باش فرشته ی کوچیکتم اینو کاملا درک میکنه...و گاهی هم بهت حق میده..ناراحت نکن خودتو عزیزم ...من خودمم رو وزنش خیلی حساس بودم..با بی اشتهاییش بی اشتها میشم و با تمام وجود درکت میکنم..ولی مهم سلامتیشه که خدارو شکر داره ...خدا رو بخاطر همه چی شکر کن و حساسیتتو کم کن...خودت تاثیرشو میبینی

مرسی مریم جون از دلداریت


مامان محمدطاها
13 مرداد 92 23:33
منتطر آپ شدنیمااااا

چشم عزیزم .
مامان آبتین
15 مرداد 92 2:03
سلام
اینقدر از دختر داشتن با احساس نوشتی دلم یه دختر میخواد! نمیخوای برام دعا کنی؟!
خداوند برات حفظش کنه و شما رو لامت بداره انشاالله!

انشالا عزیزم.خدا نگه داره پسرتو

مامان عرفان
15 مرداد 92 9:01
آره ميبيني . عزيزم روزي هزار بار خدا را شكر كن كه پسر نداري . ميبيني چقدر شلوغه .

خدا حفظش کنه برات
خـآطرات من
15 مرداد 92 12:10
منتظرتـــــــــــــــــــــــــــــم عزیزم

الان میام گلم
مامان ساجده
15 مرداد 92 13:19
انشاالله هميشه شاد باشيد و خدا دخمل كوچولو تو برات حفظ كنه

مرسی از حضورتون خاله جونی

مامانِ عسل
17 مرداد 92 16:46
نغمه ریزید غیاب مه نو آخر شد

باده خرم عید است که در ساغر شد

روز عید است ، سوی میکده آیید به شکر

که ببخشند هر آنکس که در این دفتر شد . . .

عید سعید فطر بر شما مبارک


مرسی عزیزم عید شما هم مبارک


❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 مرداد 92 2:17
سلام مرسی از حضورتون باز هم پیش ما بیاید خوشحال میشیم .

چشم دوست خوبم

بابا و مامان محمد طاها
11 آبان 92 7:54
سلام کوچولوی ناز نازی خیلی نازی دندون خرگوشییییییییییییییییییییی راستی وبلاگ جالبی دارین خدا کوچولوی نازتونو نگه داره ببوسینش