آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

روزتولد

1391/3/23 17:08
نویسنده : مامان ندا
533 بازدید
اشتراک گذاری

امشب چه ناز دانه گلی در چمن رسید، گویی بساط عیش مداوم به من رسید

نور ستاره ای در شب تولدش، انگار که فرشته ای از ازل رسید

 فرشته کوچولو تولدت مبارک

عسلم ساعت 6:10 چشمای قشنگتو باز کردی لحظه امدن دیدمت.مامااااااااااااااااان فذات بشه  لحظه با شکوهی بود .با دیدنت همه خستگیهام رفع شد .تشنه بغل کردنت بودم .بالاخره بعد از نمیدونم سی شاید بیست دقیقه امدی بغل مامان تمام چشمای مامان فقط تو رو میدید .من و تو تنها چشم در چشم هم محو نگاهت بودم.  مادری از این لحظه قشنگ عکس گرفتم  .

اینم اولین عکست تو بیمارستان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

madarkhanomi
9 تیر 92 13:12

ایشاله زنده باشه
امیدوارم منم زودتر دخملکم به دنیا بیاد و این لحظات قشنگ رو تجربه کنم

مرسی و زنده باشه نی نی گولوتون.انشالا عزیزم