آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

دل نوشته مامان

1391/12/22 0:12
نویسنده : مامان ندا
332 بازدید
اشتراک گذاری

نفسمقلبماچ این روزا خیلی بلا شدی.شدیدا به مامان وابسته شدی خواب روزانه ات خیلی کمه از صبح که بیدار میشی تا شب یکسره در حال جمب وجوشی. مدام جیغ میکشی با خودت حرف میزنی دستتو میگیری بالا و به اشیا اشاره میکنی بیان پیشت.باباجونو وقی میبینی ذوق میکنی جیغ میکشی و میری سمتش . تازگیها ذستای قشنگتو به جایی میگیری و بلند میشی و به موازاتش راه میری قندکم.و قتی اروم کردنت سخت میشه بابا جون برات گیتار میزنه مهو میشی و فقط گوش میدی .

از اینکه بودنت اینقدر زندگیمونو دگرگون کرده خوشحالیم.گرچه مامان بعضی وقتها خسته میشه ولی همینکه با خنده میای تو بغلم خودتو برام لوس میکنی تمام خستگیهام برطرف میشه.

روز به روز به دامنه اموخته هات اضافه میشه و من دلم برای روزهای گذشته خیلی تنگ میشه.با تمام وجودمون دوست داریم پرنسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

nasema
19 اسفند 91 7:56
سلام دوست عزیز برای سفارش تقویم با تم مورد نظر خود سری ب ما بزنید با 2000هزارتومان یه عیدی خوشمل داشته باشید


nasema
20 اسفند 91 20:38
سلام دوست عزیز جهت سفارش تقویم برای نی نی خوشملت زود بیا پیش من باکیفیت و خوشمل باهر طرحی که دوست داشته باشی و تحویل فوری فقط 2000هزار تومان یک هدیه ی ماندگار واسه نی نی شما منتظر حضورگرمت هستم




سلام عزیزم میشه بیشتر راهنمایی کنی من مایل هسنم مرسی









mahsa
22 اسفند 91 14:55
وای زن عمو قربونت بره. با این تعریفایی که مامان جونت ازت کرده دل تو تو دلم نیست که زودتر ببینمت.دارم لحظه شماری میکنم تا خوردنیه زن عموشو ببینم خداروشکر فقط یکی دو هفته مونده... اوووووم بوس بووووووووس