آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

عیدانه 92

1391/12/21 16:33
نویسنده : مامان ندا
350 بازدید
اشتراک گذاری

دختری مثل برگ گل زیبا و به شیرینی عسل دارمماچعطر احساس میدهد در من گل سرخی که در بغل دارم ماچ

روزی از باغ یاسها امد ماچدر تمامی احساس من پیچید ماچزندگی در وجود من گل کرد ماچ

هر زمانی که دخترم خندید ماچگاهی احساس میکنم باید فرشته ای از اسمان باشد ماچیا خداوند نورها میخواست کوثر عاشقی روان باشد

ماچاو به من هدیه داد بال و پری که تمام تکامل من بود ماچمادری عاشقانه ای که فقط امتیاز برای هر زن بود ماچ

شعر در حس من نمیگنجد حس مادر نوشتن سخت است ماچدوست دارم ببینمش در اوج حس کنم تا همیشه خوشبخت است* 

مامان جون فذات بشه جیگرم

امسال با وجودنازنینت خونه تکونی کردم   خیییییلی سخت بود از سر و کول همه چی بالا میرفتی دنبال من راه میوفتادی و بهونه میگرفتی به هر سختی بود وبه کمک مامان جون و خاله انجامش دادیم .اخخخخخخخخ نفسم نمیدونی چقدر خوردنیییییییی شدی لوس بازیهات بیشتر شده من که دوست دارم دولوپی بخورمت عزیز مامان.

برای خرید عید که رفتیم بازار خواب بودی و تونستم خوب خرید کنم بیدار که شدی این عکسو ازت گرفتیم مامانی. گرچه بسکویتی که دستت بود بخاطر عکس ازت گرفتیم وتو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله منا
22 اسفند 91 0:29
وبت خیلی اوشکله ملوسک

مرسی

نی نی قتو
22 اسفند 91 6:43
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 همراه عکس کوچولوتون یه هدیه خوشگل برا سفره هفت سین و مهموناتون داشته باشین بعلاوه یک عکس طراحی شده به عنوان هدیه ازطرف ما دریافت کنید


مامان نیایش
5 فروردین 92 11:08
سلام عزیزم .عیدت مبارک .تو لینک دوستات اضافه ام نکردی من اضافه کردم
نرگس مامان باران
27 فروردین 92 10:37
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سها شرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر