آیناز پرنسس مامانآیناز پرنسس مامان، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس مامان

مرور لحظه ها

1392/5/23 12:19
نویسنده : مامان ندا
2,672 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم تمام هستیم ،عمر شیرین مامان قلب کاش میتونستی درک کنی تا امروز چه دقایق لذت بخش و شیرنی رو با هم گذروندیم ... کاش میتونستی درک کنی چقدر با همدیگه خندیدیم... کاش میتونستی درک کنی چقدر با شنیدن صدای خنده ات جون میگرفتیم...کاش میتونستی درک کنی با بودنت ثانیه ثانیه زندگیمونو پررنگ تر کردی ، رنگی پر از عشق ... 

 

نفسم امروز یاد دوران نی نی بودنت افتادم و تو کامپیوتر عکساتو تماشا میکردم رفتم توی حس و حال اون دوران که چقدر تازگی داشت . با تمام سختی هاش عاشقش بودم ... الان که دارم فکرشو میکنم چقدر شیرین بودن اون ساعتها ،دقایقو ثانیه ها ...


عاشقانه دوستت داریم دختر گلم

چندتا از عکسهارو گذاشتم برات برو ببین عشقم

 

فدای صورت ماهت، اینجا چند ساعت بعد تولدته


قربون اون دستای چروکت بشم

اینجا دو ماهه بودی عسلم

جوجه توییتی مو سیخ سیخی خودمـــــــــــــــــ

تپلک من

عاشق این عکس هستم جیگرم

خواب معصومانه

خواب معصومانه

 این کلاه مامان جون برات بافت مادری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مامان موژان جون
23 مرداد 92 13:07
خصوصی عزیزم
مامان موژان جون
23 مرداد 92 13:15
ای جانم عزیزم اون عکسی که دستاش بالاست یه دونه موژان همینجوری عکس داره یاد اون عکسش افتادم عکسشو برانت میفرستم نگاه کن




>

وای راست گفتی مامانی چه شبیه هم
مامان علی خوشتیپ
23 مرداد 92 13:25
الهـــــــــــــــــــــــــی قربونش بشم...هرچی بزرگتر شده نازتر شده ماشاالله

مرسی خاله جون از حضورت نظر لطفتونه

مامان عرفان
23 مرداد 92 13:31
به به يعني آيناز عروس من ميشه ؟؟؟به به



مامان عرفان
23 مرداد 92 13:33
الهي اين گيره ي سرت را بخورم من . اونهايي كه موهاشونو نيم متر ميبافند اين ژست را نميگيرن كه آيناز با اين گيره گرفته . الهي الهي .


همیشه به ما لطف داری خاله جون

فرناز مادر آتیلا
23 مرداد 92 13:41
آخه....خاله قربونش بشه ....عجب عکسهای قشنگی مامان جون مهربون چه کلاه خوشگلی واسه پرنسس ما بافته دستش درد نکنه

خدا نکنه .چشماتون قشنگ میبینه

مامان آرش و آیناز
23 مرداد 92 14:00
الهی قربون این دخملی ناااااااااااز
از همون بچگی ناز بوده و نازتر شده
آپم حالا تو بدو بیا فقط بپا نخوری زمین

نظر لطفته خاله جون
یه وسیله میفرستادی دوست خوبم

مامان سجاد*ساجده
23 مرداد 92 22:35
چه عکسای نازی
همه عساش قشنگ بود بخصوص اون عکس که روسری قرمز سرش هست

خدا نگهدارش باشه الهی

مرسی خاله جونی منم اون عکسو خیلی دوست دارم

مامان ساجده
23 مرداد 92 23:06
قربون اون موهاي فشنت بشم عسلم كه هزار ماشاالله از اول ناز بودي

مرسی خاله جونی.خدا نگه داره پسملتو


زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مرداد 92 1:57
سلام گلم مرسی بابت تسلیت
خدا برات نی نی نازتو حفظ کنه
چه کلاه خوشگلی هم داره دست مامانیش درد نکنه

مرسی از حضورت زهرا جون چشمات خوشکل میبینه

مرضیه مامان آنیتا
24 مرداد 92 9:13
نی نی نانازی بودی خاله!
خدا حفظش کنه واست ندا جوون.هر روز هم شیرین تر و تودلبروتر می شن این وروجکها

خدا حفظ کنه پسرتو.راست گفتی مرضیه جون با این اذیتاشون بیشتر میشه ولی ادم دوست داره درسته قورتشون بده

مامان سونیا
24 مرداد 92 16:40
سلام خانمی ادرس وبی که میخواستی در مورد قالبگیری دست و پای کودک این هست
http://donyayezanane1364.niniweblog.com/cat4.php

سلام عزیزم ممنون

خـآطرات من
24 مرداد 92 17:20
سلاااااااااااااااام سلاااااااااااااااام خوبی عزیزم ببخشید بابت این همه نبودن اپ کردم خوشحال میشم بیای گلممممممممممم
خـآطرات من
24 مرداد 92 17:25
سلام سلام خوبی؟ اپم خوشحال میشم بیای منتظرتم فدای کوچولو

سلام عزیزم چشم الان میام

خاطرات من
24 مرداد 92 22:23
مرررررررررسی گلم

خواهش میکنم عزیزم
مامان آرش و آیناز
26 مرداد 92 2:09
الان که دارم عکسای دخملیتو میبینم یه سری هم به عکسای بچگی ایناز زدم یه عکسی داره خوابه تقزیبا شبیه عکس آینازه شماست بچه ها وقتی نی نی هستن خیلی از حرکاتشون شبیه به هم هستاااا

درست میگین منم متوجه این موضوع شدم

مامانِ عسل
26 مرداد 92 9:29
اي جونم چه ناناز شده با اون موهای سیخ سیخی
ماشاالله روز به روز نازتر میشه


مرسی خاله جون چشماتون ناز میبینه
مامان مریم
26 مرداد 92 12:03
راست می گی عزیزم منم همیشه مخصوصا وقتی یه نوزاد میبینم دلم برای اونروزا پر میکشه..من عاشق عکس اولشم یه فرشته ی ماه و معصوم ..خدا حفظش کنه براتون

مرسی خاله جونی نظر لطفتونه.خدا نگه داره دخترتونو

مامان عرفان
26 مرداد 92 12:43
چه عكسهاي خوشگلي عزيزم .
مامان عرفان
26 مرداد 92 12:43
عزيزم اي كاش واقعا مي شد يك روز برگرديم به كودكي مون .

کاشکــــــــــــــــــــــــی

مامان آرمان
27 مرداد 92 5:51
سلام دوست عزیزم دخملی نازت خوبه انشالله؟

نه هنوز دست و دندون ارمان رو درست نکردیم فعلا نمیتونم بزارم بیهوشش کنن اکثرا مخالفت میکنن میگن خیلی کوچکه برا اتاق عمل

نمیدونم چه کنم


اخه الهی چقدر درد میکشه بچم


مامان عرفان
27 مرداد 92 8:26
عزيزم واقعا آدم به عكسها كه نگاه ميكنه ميبينه چه قدر زود بچه ها بزرگ ميشن.

راست میگی نگار جون اینهم عمر ماست که زود میگذره

مامان کیاوش
27 مرداد 92 11:02
عزیزم چه لپ های خوشمزه ای

مرسی خاله جونی

مامان محمدطاها
27 مرداد 92 20:48
ای جانم ماشاالله چه خوردنیه
با اون موهای فشنش
انشالا جوجوی من و شما دوباره مثل قبل تپلی بشن

انشالا عزیز دلم
مامان عرفان
28 مرداد 92 11:52
سلام سلام صد تا سلام .

سلام عزیز دلم v
مامان آرمیتا
28 مرداد 92 18:04
سلام عزیزم من شما را لینک کردم ببخش دیر شد به خدا دیر به دیر میام امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم زودتر همدیگر را ببینیم

سلام عزیزم مرسی

مامان آبتین
29 مرداد 92 0:11
خداوند شمارا سلامت بدارد!

مرسی خاله جونی دوستون داریم
مامان آرشیدا کوچولو
29 مرداد 92 14:30
خصوصی عزیزم
مرجان مامان آران
31 مرداد 92 11:36
اخیییییی نازیییییی چه عکسای گوگولییییییییییییی قربونت برمممممممممم
مهناز مامان ترلان کوچولو
31 مرداد 92 15:09
سلام چقدر آیناز خوشگله قربونش بشم جونمه هم کوچولویی هاش ناز بوده هم الان ماهه
مامان آرمیتا
12 شهریور 92 13:15
سلام عزیزم ممتظر عکسها خوشگل آیناز جون هستیم انشالله سفر خوبی داشته باشید گلم

مرسی دوست گلم

مهشید مامان مهتا
14 شهریور 92 13:09
الهی خاله مهشید فدات بشه چقدر تو ناز بودی و روز به روز هم نازتر شدی از همون اول تولدت خوشکل بودی اون عکس اولیت که خیلللللللللللللی نازه گلم

خدا نکنه خاله جونی جشماتون ناز میبینه

مامان آینده یه فسقلی
14 شهریور 92 23:42
سلام مجدد، مرسی از بابت لینک
میگما، نوشتین مامن آینده یه فسقلی ، اگه اشکال نداره با اسم " فسقلی ما " لینک کنید

اخ ببخش عزیزم باید اول سوال میکردم.چشم الان درستش میکنم